کاربرگ ماز ( هزارتو )

دسته بندي : عمومی » آموزشی
توضیحات:
کاربرگ ماز یا هزارتو برای کودکان پیش دبستانی و کلاس اول شامل دانلود ماز ساده ، پیجیده و سخت، که میتوانید از این بازی جهت تقویت هوش کودک خود استفاده کنید.

فواید حل کردن ماز برای کودکان و نوجوانان
تقویت مهارتهای حل مشکل :
حل کردن مازها به کودکان در تقویت مهارتهای عملکرد اجرایی کمک می کند ، مهارتهایی مانند برنامه ریزی ، و طرح استراتژیهای متفاوت و کنترل زمان و ….
تقویت مهارتهای حرکتی :
حل کردن ماز نیازمند کنترل مداد توسط کودکان است تا به دیواره های ماز برخورد نکند و از خطوط خارح نشود.بنابراین برای موفق شدن در حل کردن درست آن باید بیشتر دقت کند و مداد را بهتر کنترل کند. در حل کردن این نوع مسائل کودکان باید مهارتهای حرکتی بهتری داشته باشند تا نتیجه ی خوبی نیز بدست بیاورند.
تقویت مهارتهای دیداری:
حل کردن ماز نیازمند استفاده دقیق از چشمان کودکان است تا با دقت آن را بررسی کنند و راه درست را انتخاب کنند . اسکن کردن ورقه و دقت کردن در آن یکی ار مهارتهای مهم و کاربردی برای خواندن و نوشتن محسوب میشود .
طبقه بندی یک فعالیت :
حل کردن ماز توسط کودکان به سه مرحله تقسیم می شود .کودک باید ابتدا با دست خود مسیر را پیدا کند سپس با مداد با ماژیک مسیر آن را کامل مشخص کند .و این باعث می شود که کودک برای جل کردن یک ماز سه مرحله را پشت سر بگذارد و این باعث تقویت و درک بهتر این مهارت (طبقه بندی کردن یک فعالیت) در کودکان می شود. طبقه بندی کردن یک فعالیت به کودکان در حل کردن راحتتر مسائل کمک میکند.
افزایش اعتماد بنفس
حل کردن ماز یکی از بهترین فعالیتها برای تقویت و افزایش اعتماد بنفس کودک شماست.برای شروع با ماز های ساده شروع کنید تا کودک سریع به نتیجه برسد و موق شود و سپس او را تشویق به حل کردن مازهای سخت کنید .
دسته بندی: عمومی » آموزشی

تعداد مشاهده: 4083 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.PDF

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 98

حجم فایل:15,555 کیلوبایت

 قیمت: 29,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    کاربرگ ماز یا مسیریابی مارپیچ ، شما باید از مبدا بدون برخورد به دیواره ها،راه صحیح را با کشیدن خط تا مقصد مشخص کنید.فایل بصورت PDF , برای اجرا نیاز به نرم افزار خاصی ندارد .

  • محتوای فایل دانلودی:
    98 صفحه کاربرگ ماز در قالب فایل پی دی اف
    قابلیت چاپ دارد .
    شامل انواع ماز ساده و پیچیده

  • گالری تصاویر :